Selbstkritik und Krise
Gedanken zur Lehrerbildung im Fach Französisch anlässlich des Sammelbandes Die Krise des Französischunterrichts in der Diskussion (2021)
DOI:
https://doi.org/10.15460/apropos.7.1845Keywords:
teacher training, French, French language teaching, French language class, foreign language teaching, France, educational researchAbstract
Review
![Cover Die Krise des Französischunterrichts in der Diskussion, © Metzler](https://journals.sub.uni-hamburg.de/public/journals/9/submission_1845_2358_coverImage_de_DE.jpg)
Downloads
Published
2021-12-19
How to Cite
[1]
Ißler, R. 2021. Selbstkritik und Krise: Gedanken zur Lehrerbildung im Fach Französisch anlässlich des Sammelbandes Die Krise des Französischunterrichts in der Diskussion (2021). apropos [Perspektiven auf die Romania]. 7 (Dec. 2021), 128–138. DOI:https://doi.org/10.15460/apropos.7.1845.
Issue
Section
Forum: Perspectives on Romance Studies
URN
License
Copyright (c) 2021 Roland Ißler
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.