Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Home
  • First Online
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Contact
  • Guidelines
  • Editorial Details
  • News
  • Register
  • Submissions
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 6 No. 2 (2022): Standards für DBR?! Eine Diskussion

Vol. 6 No. 2 (2022): Standards für DBR?! Eine Diskussion

DOI: https://doi.org/10.15460/eder.6.2
Published: 2022-10-07

Academic Articles

  • Was macht Design-Based Research zu Forschung? Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs

    Gabi Reinmann
    • PDF (Deutsch)

Discussion Articles

  • Diskussion des Beitrags von Gabi Reinmann „Was macht Design-Based Research zu Forschung? Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs“

    Dieter Euler
    • PDF (Deutsch)
  • Ein Diskussionsbeitrag zu dem EDeR-Text von Gabi Reinmann (2022): „Was macht Design-Based Research zu Forschung? Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs“ Ein Diskussionsbeitrag zu dem EDeR-Text von Gabi Reinmann (2022)

    Dominikus Herzberg
    • PDF (Deutsch)
  • Kommentar zu „Was macht Design-Based Research zu Forschung? Die Debatte um Standards und die vernachlässigte Rolle des Designs“ von Gabi Reinmann

    Michael Kerres
    • PDF (Deutsch)
  • Replik und Revision: Standards für Design-Based Research

    Gabi Reinmann
    • PDF (Deutsch)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

EDeR – Educational Design Research
An International Journal for Design-Based Research in Education
ISSN: 2511-0667
uhh.de/EDeR
#EDeRJournal
(our hashtag on social media services)


Creative Commons Lizenzvertrag

Published by
University of Paderborn
Department for Management and Human Resources Education
Warburger-Str. 100
33098 Paderborn

Hosted by

Hamburg University Press

Imprint | Data privacy statement | Usage Statistics Information | Public Knowledge Project - OJS